Άρνηση Παραλαβής & Επιστροφή Δέματος

Άρνηση Παραλαβής Δέματος:

Η παραλαβή παραγγελιών με αντικαταβολή αποτελεί υποχρέωση του πελάτη.

Εάν πραγματοποιήσετε παραγγελία, σας αποσταλεί και δεν την παραλάβετε, θα επιβαρυνθείτε με το κόστος επιστροφής, το οποίο ανέρχεται σε 5 ευρώ.

Σε περίπτωση που δεν υπάρξει ανταπόκριση από την πλευρά σας, η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να προχωρήσει σε κάθε απαραίτητη νομική ενέργεια για τη διεκδίκηση των εξόδων αυτών.


Νομοθεσία προστασίας ηλεκτρονικών καταστημάτων (2025): 

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, οι πελάτες που παραγγέλνουν προϊόντα μέσω αντικαταβολής υποχρεούνται να παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους. 

Σε περίπτωση μη παραλαβής, ισχύουν τα εξής:

1. Επιβάρυνση Έξοδων  Επιστροφής
Ο παραλήπτης φέρει την ευθύνη να καλύψει όλα τα έξοδα που σχετίζονται με την αποστολή και την επιστροφή της παραγγελίας.

2. Νομικές Ενέργειες
Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να κινηθεί νομικά για τη διεκδίκηση των ποσών αυτών, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων της νομικής διαδικασίας.

3. Blacklist & Χαρακτηρισμός ως Αναξιόπιστος Πελάτης
Σε περίπτωση μη παραλαβής, τα στοιχεία του πελάτη (όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνο) καταγράφονται σε λίστα ανεπιθύμητων πελατών (blacklist), η οποία κοινοποιείται σε ηλεκτρονικά καταστήματα.

Ο πελάτης χαρακτηρίζεται ως αναξιόπιστος, με αποτέλεσμα:

    • Τον αποκλεισμό του από την επιλογή πληρωμής με αντικαταβολή.
    • Την πιθανότητα μη εξυπηρέτησης από άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα.

 

Υποχρέωση Αναζήτησης Παραγγελίας

Με την αποστολή της παραγγελίας σας, λαμβάνετε τον αριθμό αποστολής (tracking number), ώστε να παρακολουθείτε την πορεία του δέματός σας.

Σε περίπτωση μη παραλαβής, είναι υποχρέωσή σας να επικοινωνήσετε με την εταιρεία courier για την αναζήτηση του δέματος, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που σας έχουν δοθεί.

Το κατάστημά μας διασφαλίζει την αποστολή, αλλά η παραλαβή και η αναζήτηση της παραγγελίας είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη.

 

Contact form